contest aku dia dan teddy bear :)

15 comments :

SYARAT SYARATNYA *jeng3 :
  1. korang korang kena jadi follower untuk blog saya dan blog ni'mat . kalau korang tak follow automatik korang dah tersingkir . ecececehh ayat nak kerek je ;p
  2. korang sangat WAJIB buat entry khas pasal contest ini , sekali dengan gambar korang dengan teddy bear kesayangan , atau pun tak sayang ke , paling koman pun tak kisah la teddy bear tu kat kedai ke or teddy bear korang kecik cinonet , yang penting gambar itu kreatif ;)
  3. letak banner atas ni dekat gadget korang .
  4. tinggalkan link korang dekat post bukan di shout box :)
  5. korang kena tag kawan kawan korang , 3 orang dah cukup . yang penting dia orang tahu contest ni ada xD
  6. hadiah ? shhhhhh . mana boleh bagitahu , tapi berbaloi dan menarik lagi tertarik kau memang deboom , 2 orang pemenang akan dipilih , jadi , apa lagi ? marilah !
* tarikh tutup 28 april 2011 . lelaki dan perempuan dua dua boleh join :DD


jadi untuk yang pertama anak rostam nak tag :


juga follower saya :)
LOL : ZAFIRAHROSTAM