Ohh Terengganu :)


hai-2 readers :D tahu kenapa saya ceria ? sebab saya terase nak cerita sesuatu . tahu tak ape ? tahu ? tak tahu kan kan kan ? heee . **gedik. AHHA , saya nak cerite pasal BOLA PIALA FA TADI , hee , tahu tak , Ganu tu negeri tempat kelahiran saya and and and TUANKU MIZAN . Sultan kita tuu :) bak kate mak saya lah kan kan , saya punye keluarge takde kene mengene pun dengan TUANKU MIZAN ZAINAL ABIDIN tuu . HAHAHAHAHAHAHA ! okay , tenyeh fyraa laju-2 . huh , tahu tak , GANU menang weyhh . bangge saya sebab lahir kat sane , tahu , kat rumah ni tadi bapak segala bising nye jerit ganu ganu , termasuk jiran sebelah kanan rumah saya , YA ALLAH . depe jerit bagai nak pecah gegendang telinge adik saya . HAHA . walaupun abi saya tuu orang melaka , tapi sebab Isteri TERCINTA serta 4 orang anak die lahir kat sane make die sokong lah Terengganu , takkan lah kelantan pulak , kankankan ? hee . soo , kami semua puas hati sebab GANU menang , wahhhh . mereka terloncat-2 . kalau lah saya ade dekat Ganu tadi mesti meriah gile kan ? walaupun saya ni tak minat bola , tapi saya boleh lah jugak bersemangat tinggi tadi **sebab ganu yang lawan . hehehehe . kalau lah Ganu vs Melaka . nak sokong yang mane yeh ? Abi ke Ummi ? haiihhhh -.-'

Fully , Zafirah Rostam

No comments :