2013- TwentyOne

Hai, As Salam. Selamat Pagi Cinta Hati, Syed Hafiz. Selamat Pagi Penyeri Hidup, Khatifah dan Rostam. Selamat Pagi Penghibur Hati, Along, Abang, Uki, Adli, Najmi. Selamat Pagi warga hati, Solehah, Faatihah, AlongEim, EngkuIka. Selamat Pagi warga blogger. Selamat Pagi Hamba Allah semua :D

Panjang Mukadimah aku. Ahakss. K. Abaikan.

First off All. I want to say thank you to all my participant ^^ ohh, I'm appreciate it! Seriously. Ahaks. Tak sangka aku boleh seramai ni. Sebelum ni aku buat jugak contest. Tp tk prnh seramai ni *bangga* haha.



Now. I want to tell to you guys that I already 20! Yeayyy! HAHA. K. Esok tepat jam 12 pagi, birthday biey aku. Ohh. Birthday kami beza 5 hari jea. Aku 15 May. Dia 20 May. Cuma beza kami tahun saje. Tp tuu tak effect pape pun. Huhu. Aku tetap sayang dia. Eh? Tetiba.


Kay. Masa hari birthday aku. Budak group aku masa orientasi dekat MSU baru ni buat suprise dekat aku. Sumpah terharu. Sgtsgt! Memula keluar kelas dorg paksa ikud dorg. Aku pun ikud. Then masuk dalam lift depe boleh bantai nyanyi Lagu Birthday dekat aku. Ohh! Aku sgt terharu. Lecturer dgn student dalam tuu semua pandang. HAHA. Then dorg ajak g tengok wayang. Dorg bwk aku g Subang Parade. Sebab aku takpernah pergi. Then again dorg buat suprise. Dorg belikan aku cake SR then nyanyi kat depan gym yg tgh ramai org time tuu then suruh aku tiup lilin. HAHA. Terharu gila. Siap rakam lagi tuu. K. Sesi suap menyuap tuu paling terharu! Huhuhu. K. Kene celit dgn cake tuu normal. HAHA! Ohh! Dorg bagi aku hadiah Selendang. Santek gila! ^^
#Hafidz, Syerly, Kak Sara. Thanks sebab buat suprise. Gila tak sangka. Baru kenal dah memcm dah sy dapat dri korg :*


Balik jea Condo family aku dah tunggu. HAHA. Dorg datang hantar cake. Besar bhai! Cake SR dorg pun aku tak habis lagi makan. Lastly, aku amik separuh. Lagi separuh aku bg budak group aku. HAHA! Punya lah orang ghumah aku tak minat makan cake. Teruk benooo~
#Umi Abi Uki Najmi. Sayang korang lebih! :*


Then esok tuu (16May2013) aku keluar dengan Biey aku pulak. Memula keluar g MidValley. First kami tengok wayang. Then round satu Mid tuu. Sebab kelaparan yang amat sgt, kami pun pergi lah makan dekat Pizza Hut. Ohhh! Mahal gila. Sian dia kena bayar. Aku still ingat lagi harga makanan aku. RM55.55 haha. Cantikkan? Ape aku makan, ape aku minum semua dia yang pilih. Huhuhu. Sebab aku yg paksa dia pilih. Ihiks. Then masa tengah makan. Dia bagi aku hadiah. Tah masa bila tah dia bawak hadiah uh. Tak perasan pun. HAHA. Dia bagi aku Jam. Q&Q Japan Brand. Colour pink. Ohh. Peberet kaler. Gila cantik tengok jam tuu. Comel gila! Dia kata, jam ni kedai yang ke 19 dia masuk. *siap kira* Punya lah dia taktahu perempuan suka ape. Yelah, aku kan gf pertama dia. HAHA! Dia kata nak belikan aku teddy bear. Tp tknk lah. Sebab ika kata teddy aku dah bnyk dah. Nak belikan beg takut tak pakai. Nak beli kan kasut taktahu saiz. Last beli jam sebab setiap kali keluar dgn dia, dia tak pernah tengok aku pakai jam. Huhu.


After dah jalan dekat Mid then kami taktahu nak buat ape, sebab baru kul 6 then kami decide pergi KLCC. Nak g lepak dekat Taman dia. Tengok air terjun. Ohh! So romantik! Bak kata umi syed. HAHA! Kami taktahu pun setiap sejam ade mcm pertunjukkan something like that lah. Dorg mainkan lagu then air pancut tuu ikud rentak muzik tuu. Cantik gila. Ha, masa kami keluar time ni, kami tak amik gmbr pun. Tp kami sibuk rakam jea. Aku rasa tuu lagi best dari amik gambar. HAHA!
#SyedHafizSyedAzmi, thankyou sebab sudi terima saya. Thankyou sebab sayang saya. Thankyou sebab layan mulot celupar saya. Thankyou sebab selalu ejek saya. Thankyou sebab bagi semangat dekat saya. Saya Sayang Awak ^^

Lastly thanks to all my friend that wish me through the phone, msg or w/app. Not forget who does wish me at Twitter, Facebook and Skype ^^
Thanks to Along and Shahrin/Boy sebab nyanyikan lagu birthday tuk aku ^^

**Gift from AlongEim ^^

**Apis orang last wish ^^

**The Twitter :D

**The Massage
xoxo; Tapai

1 comment :

budakbarubelajar said...

happy birthday to biey awak. hoping you'll stay forever =)