rezeki ?

fyraaaaaaaaaaaaaa . yes ? can I help you ? ya-3 , hmm , I just want to ask you "nak jadi ape dengan aku ni ha ?!" bhahaha . saya selalu tanye soalan centuu dekat hati saya :131: semua orang dapat tawaran yang best-3 , saya ni ? tawaran semuanye pelik-2 :face41: swasta pulak ! haduiii . fenat lah gini . tapikan kalau saya dapat tawaran pun . agak-2 saya malas gile nak sambung belajar . sebab saya ni SUMPAH tak minat belajar :face32:seriously malas nak belajar . so saya telah di basuh oleh bekas warden KESAYANGAN saya **sayang ke ? :face33: die suruh saya pergi apply :65:GiatMara :66: saya pun macam malas nak fikir dah saya pun apply lah :face18: dahlah fyraa mane yang awak dapat pergi lah . sebab kite sendiri tahu keupayaan diri . dah lah . jangan nak apply tinggi-2 sangat nanti cannot go pulak kan ? :124: better be the best jea . mane yang termampu je lah kan ? dah kalau memang kita mampu untuk pergi takat tuu takat tuu je lah . tak yah g jauh-2 . jangan pernah bandingkan diri kita dengan orang bukan otak same dengan kita . kalau kita samekan otak kita dengan otak mereka . sah-2 lah kita kalah , right ? :face13: otak kita ibarat kereta kancil :50: mereka ? Ferrari :121: tak boleh kite nak lawan mereka . hmmm . dah lahh . sabar je lah yehh fyraa ? ade rezeki adelah :face76:

Petikan di atas banyak di petik dari hati seorang Ibu dan Bapa :i:
sayang mereka . mereka yang Pertama di hati :67::t::h::n:

Fully , Zafirah Rostam

1 comment :

aksara said...

elmo world. with suju song.(my favourite).
firahhhhhhhhhhhhhh! i miss u already dear.

belajar masak leklok neyh!