hana kimi !


saya gile kan cerita ni :face32: haduiiii . sepupu saya ni ! suke mengilakan saya ! lepas satu-2 ! dah naik sawan dah saya ni ! *ehhh . muke macam saya boleh sawan ke ? huh , perasaan :face33: nak tahu cerita ape ? HANA-KIMI ! brrrrrr ! gila lah ! minat worhhh . walaupun saya rase saya dah ketinggalan zaman :face11: tapi saya masih boleh lagi nak tengok right ? kalau cousin saya boleh tengok sampai 4 kali , saya ni ? haaaa ? cerita ni best gile :face44: watak dalm cerita ni semua macam anime punye muka :131: geram gile lah ! lagi-2 Asyia Mizuki (Horikita Maki) huh :face13: , walaupun die gegurl , tapi die tetap lawa worhhhh ! sioooooooooot je ! huh ! dah ! kalau korang nak tahu lebih lanjut tengok sendiri dekat :84::83::82: mysoju , best ! k larh , nak tengok Hana Kimi special ni ! bye-3 !
Fully , Zafirah Rostam

3 comments :

aksara said...

sory ep.saye buat awak jadi gila~~~

RaraTan said...
This comment has been removed by the author.
Zara ♥ said...

bhaha . tahu pun :)