2013- Thirteen


K. Like I said before. In my last entry. Rasenya cukup jelas ape yang aku tulis dekat situu. Kankankankankankan? So, nak cerita ape lagi? hahaha. entah :b

Malas nk cerita, nanti buu ckp aku burukkan dia. Kahkahkahkah. Buu, cool lah. fira baik :3


11.00am- Meet him at Prima Sri Gombak.
Time ni rase mcm dohdohdoh jea. Sbb aku t'tgl hadiah dia even dah letak tepi pintu -.- so, nak tknkkami t'paksa patah balik rumah aku tok amik hadiah tuu. M'yusahkan tol aku ni.


11.15am- On our way to Wangsa Walk. 
Like seriously, fira time tuu mengantuk sbb tidoo lewad. Then buu pulak bawak kereta sambil nyanyi kekuat. So enjoy. Sbb dia nyanyi lagu korea. Hahaha.

11.30am- Arrived. *sebab dia bawak kereta tak berapa siput sgt. Laju gila. Naseb tak t'lepas simpang :3

First thing. Usha wayang. Kami decide malam td nk tgok warm bodies. So, dgn m'gunakan kepakaran aku, kami dpt tgok wayang free td. Kihkihkih. Sebab dh lewad, kami amik tiket kul 1.10pm punya.

Second thing. Pergi popular. Sbb buu nak beli alat tulis, katanya nak ade test esok and seterusnya. Good Luck then!

Third thing. Pergi makan, because I start starving. Then I open my lappy for exchange our movie. Time ni lawak. Tp tknk cerita, nnti buu kata aku kejam. Kahkahkah. Comel gila cara dia malu. :3

Fourth thing. Tgk wyg, and like seriously, aku asyik g toilet and aku asyik miss part part yg best. Nasib buu cerita balik. Cerita tuu best gila. Zombie tuu boleh hidup balik and bercinta dgn human. So cute. Depe sweet sgt-sgt. Tp kesian dekat bubu sebab dia sejuk even dia pakai sweater. Mengeletar kud. And dia lupa bawak spec dia. So nak taknak dia kene kedepankan kepala dia tuk tgok cerita tuu. Hee~

**His bag and see, our ticket. RM 0.00 ^^

Fifth thing. Jalan cadangnya nak cari baju kemeja. Then kami terjumpa sebijik baju yg dia nak tuu. Ya Allah. Lawa gila. Aku pulak yg geram! Tp dia tak beli. Dia ckp sbb nnti kalau dia pakai kemeja tuu, lastly dia kene pakai sweater jugak. So, takyah beli.

**K jap, kenapa buu buad mata dia jadi besar. Aku taktahu pung dia tgh buad mata bulat tuu :3

Sixth thing. Kami gerak g Carrefour Wangsa Maju, sebab aku nak cari selipar then dia nak cari barang dia.


**Jari aku sakit sebab krem dlm wyg, bila pakai wedges tuu aku tkthu nk jalan cane. Then mase g Carrefour, aku pinjam selipar bubu, tahu tak. Aku pakai selipar dia mcm aku anak pakai selipar bapak dia. Besar nak mati -.-

**Nilah perangai dia mase dkt escalator carrefour. hahaha. Org turun pakai escalator, dia pergi panjat tepi tuh.

Seventh thing. Dia hantar aku balik. Time ni kami pose bebyk, sbb mase dlm Wangsa Walk tuu kami tak amik gambar pung :3 Dh lha dia tgh bwk kereta tuu sempat lg amik gmbr aku kat sebelah. Ngek jea. Ingat lagi ayat dia. "Gedik ah budak dia" then after 3 minutes I answered "Yes, I am." Ya Allah, punya lemb aku time tuu. hahaha. dohdoh je.

So, aku sampai rumah pukul 5.00pm++ tak ingat lak aku. wkwkwkwkwkwk ^^ 

Last pesanan dia dekat aku, "makan ubat jangan lupa." And I just gelengkan kepala. Malasnya. Aku tak minat nak makan ubat batuk :/

**kay, pasni kene jumpa semula, sbb aku t'tinggal batery laptop aku dlm kereta dia. See, betapa mnyusahkn jea aku ni -.-
xoxo:Tapai

No comments :