2013- Fourteen

Salam hai. hurm. hurm. taktahu nak tulis ape act. Ohh okay, dah dapat ^^

Hee~. Nak cerita pasal result? Toksah. Sgt sgt sgt teruk dan sgt T.I.D.A.K membanggangkan langsung! Okay. Malas nak bukak cerita pasal result. Air mata pung dah habis dah.

So, bila orang tanya. Buad ape sekarang? Sekarang jadi penganggur ke? Tak bosan ke? Okay, COP! Aku tak jadi penganggur yang tersangat terhormat tuu okay? Aku sekarang tengah kerja. Kerja ape? Err err. Aku kerja Burger King jea. Dekat tuu, tepi Karak Highway. Nak skema sikit, Lingkaran Karak. Kih.

What? Fast food? Tak penad ke? Weyy, letih lha. EH HELL-OO! Nak cerita penad, keje ape yg tak penad? Duduk pun penad tahu? Makan penad. Tidoo penad. Semua penad. So, ape ade hal? Keje jelha. Sementara nak tggu mane mane U yang nak terima orang cam aku ni. Tapi takpa. Selagi boleh, selagi larat aku keje lah ^^



Cakap gtuu, aku act nak benti dah 15.4 ni. Sebab 6.5 In Syaa Allah aku dah daftar masuk U. Yeaayy. K. Tapi act aku macam nak masuk taknak masuk. Tapi hati aku kuad nak masuk! Yeee~ memang belajar Diploma semula tuu sgt membuang masa aku. Tp aku kesah ape? Aku perempuan kud. Smpi mase kawen umi aku kata kawen lah aku. Dah. Habes cerita. Tgh belajar? Cerita ape? Bukan lama 2 1/2 tahun jea kud. Cool lah. Muda lg time tuu. Huhuhu~

Sekarang ni ape yg aku boleh kata, Aku dah janji dekat diri aku yang aku nak belajar bebetul. Sebab takde sape paksa aku belajar, takde sape suruh aku belajar, takde sape paksa aku amik dip balik. So, sebab diri yang hina ni decide sendiri. Then, DO YOUR BEST! Chaiyok! Cukup cukup lah memain tuh fira. Toksah lah g sane cari calon sgt. Penad lah. Ohh ye. Alang-alang dah masuk swasta tuu, jgn lah bazirkan duit parents fira. Ingat tuu. Swasta bukan murah. Yeh? Ingat tuu~

Jaga diri yang penting. SANGAT SANGAT PENTING! Okay? Jangan mentang mentang duduk jauh. Nak jadi liar sangat. Even dekat dgn ICT tuu. So, take care. Study first. Don't regret soon my dear self!

Okay. So, isnin ni In Syaa Allah gaji aku dah masuk for first payment. K. Mmg sikit gila aku akan dapat. Aku tahu tuu. Redha jelah ^^ asal dapat belanja family aku makan pun aku dah habis happy dah ^^

So, pray for me. Thanks sebab nak bace post merepek meraban aku ni. Yeh? Tetapkan niat. Jaga diri. Byebye. Salam sayang!
xoxo; Tapai

No comments :