2013- Fifteen

Salam Hai. Tahu pasal harini? Ihikss. Parlimen bubar. Bar. Bar. Bar. Lantak. Aku tak amik kesah. Cuma aku benci orang yang suka menabur fitnah ni. And aku rase orang yang bodoh adalah orang yang percaya cakap orang daripada diri orang yang kena fitnah tuu. Okay?

Dah. Enough. Aku taknak cemarkan blog aku dgn segale kemerepekkan politik Malaysia dalam blog omey aku ni. Erm.



Tetiba aku rasa mcm nak buad contest or giveaway. Ihikss. Atas sebab ape kau tanya? Aku ade 2 sebab. Satu, aku dah dpt gaji yang pertama. Even aku just dpt RM450 for first payment, ohh tuu dikira banyak bagi crew BK okay? Second reason, sebab aku nak benti kerja dah 15.4 ni. Mcm aku cerita dkt post yg lepas lah kan?

So, just wait this 15 April then I'll inform you allz letter. Byebye. Salam.
xoxo; Tapai

No comments :