2013- Eighteen


Salam  hai. Sihat semua. Aku act banyak gila bende nak update dalam blog ni. Tp kemalasan menguasai diri yang gemuk ni so aku jadi malas nak mati nak update. Bukak new tab then scroll scroll tak hupdate pung blog nya. Nampakkan kemalasan aku macam mane?

Harini dah 4 hari aku berhenti kerja. Bila dah biasa pergi kerja. Aku jadi bosan nak mati dok rumah. Hari rabu aku datang BK lepak ngan cousin aku. Khamis aku datang lagi. Lepak lagi. Bosan gila dok ghumah. Tuu jea tempat yang aku boleh lepak. Huhu. Aku g sane at least depe ade nak ajak borak. Kalau aku g tempat lain? Dok ghumah ade sape? Adik aku sekolah. Umi aku keje. Abi aku keje. Bosan tahu bosan. Aku rase menyesal berhenti awal-awal. M-E-N-Y-E-S-A-L okay? Aku rase nak kerja balik jea. Ade kak aween, kak jimah. Ika, Radzi. Depe syok. Boleh buad aku gelak even aku takde mood time tuu.

K. Prob aku ngan dak tmpt keje aku dah settle. Tetiba dtg prob lagi satu. Aku tkthu npe minah tuu. Tah ape tah salah aku dekat dia yg smpi dia nak sgt boikot aku. Mase aku kerja sane elok jea tegur aku. Bila aku benti muka takboleh nak mintak kaki lagi? -.- sakit hati aku. Tp bila fikir-fikir balik, bagus gak aku benti. At least kurang sikit beban umi aku. huhu.

Semalam (jumaat) aku g keluar lepak kat TS. Times Square tau. Bukan The Store. Hehehe. Aku g ngan classmate aku sorg. Lg 2 org dak tempat keje aku. Eh, aku taktahu pulak ade org jeles bila aku ajak Syed dgn Syuhadaq jea g TS tuu -.- Sorry bro, I think you are working yesterday. Ghupenya kau cuti. Maap yeh? Lain kali okeng? Aku ade byk lagi mase nak ulang alik g TS tuu :3 *bejed gila* Semalam aku tengok cerita Olympus Have Fallen. Gila ah. Syok nak mati cerita tuu~! Tp sumpah seram. Seram sebab care dia bunuh orang orang tuu gila lah hebad. Cucuk jea pisau kat otak. Tembak jea dekat dahi. Gila seram~! Aku bape kali jejerit sebab terkejud. Gila malu bhai~ hahaha!

K. Now aku nak post gambar aku masa hari last aku kerja dgn aku keuar semalam. Hari last aku kerja tuu aku macam sakai sikit. Sbb aku dah kena bagi hint yg depe nak jirus aku dgn air. So, aku pakai tudung biasa sakai nak mati sebab takut depe baling ngan tepung or telur. Naseb tak. agagaga~ Aku pulak buad kek tuk depe. Amboi happy beno. Yang tak boleh bla nya masa aku potong depe nyanyi lagu Happy Birthday. Jadah lah depe tuu~ Merepek ajehh. So here the pic :D

Let's Chikidaud~!

Isnin;




First; Kak Jimah and Kak Aween.
Second; Aku, Kak Jimah, Syuhadaq, Radzi.
Third; Aku Radzi.
Forth: Lukma, Syahir, Kak Aween.

Rabu;

Aku, Cousin; Solehah.
 

Syuhadaq, Syahir, Ika.

Khamis; 


Syuhadaq, Syed, Kak Aween, Aku.

Jumaat; 

Aku, Syed, Mira, Syuhadaq? Hilang :p


 

 xoxo; Tapai

No comments :