2013- Seventeen

Hoiii~ Salam semua. Seseseselamat Malam Semua :*


*yawn* Mengantuknya. Ohh. Tahu, tadi fira pergi amik Offer Latter dekat MSU ^^
Yeayyy. I have being accepted there~



Mula firaa apply Diploma Culinary Arts. Tp tadi masa g jumpe dia. Dia cakap,

Akak Fyza: adik habis SPM buad apa?
Adik Firaa: Ohh saya amik STPM.
Akak Fyza: Nak tengok Result awak.
Adik Firaa: Tp result sy accept ke?
Akak Fyza: Awak ade 3 credit, so yg fail ni kami abaikan. Awak nak amik Bachelor tak? Amik degree?
Adik Firaa: Boleh ke kak?
Akak Fyza: Boleh. Awak amik degree kay? Tkpyh amik dip?
Adik Firaa: Ohh. Boleh boleh ^^

Dengan kompidennya aku jawab. My god. Aku sambung degree bhai, bukan dip~
So, aku amik Bachelor Of Culinary Arts. Dalam 3 tahun aku amik. Tp yang aku risau sekarang, PTPTN dia nak accept tak aku punya permohonan yeh? Hurm :( risaunya aku~ cuba kalau dia tak accept? tsk tsk. Total yuran aku, RM41,780 tak termasuk exam and hostel :( banyak tuu jumlah dia :'( 1 sem aku kene byr dalam 5K++. SATU SEM okay? Aku ade 8 SEM! Darab lah weyyy. Darabbbbb~ Aku takut sgt kalau aku bebankan family aku. Hope tak. Amin.

Okay, tolong tadah tangan and baca seikhlasnya.

"Ya Allah, kalau ini jalan yang terbaik untuk Siti Nur Zafirah binti Rostam, kau permudahkanlah segala urusan dirinya. Kehidupannya disana. Kalau ini bukan jalan yang terbaik, kau bagilah dia petunjuk. Kau redhakan lagi segala keputusan yang dibuad oleh dirinya Ya Allah. Amin Ya Rabbal Alamin"




Balik dari MSU aku ngan abang aku g jumpe gf dia. Uhiksss~ lama gila tak meet. Last meet mase aku pom 5. Ahakss~ Ohhmyyyyy. Dia sgt kurus dan santek :D

Tysm guys. K lah. Tidoq dulu. Tetapkan niat. Kuatkan iman. Kurangkan carutan :*
xoxo; Tapai

No comments :