2013- Sixteen

Heyyoooo. Salam. Act aku tengah happy ni. Ahakkkssss :b


Semalam aku g makan dengan family aku. Dekat Pak John Steamboat and Yong Tao Foo, Wangsa Walk.


Sape pernah pergi? Gila kau. Sedap Nak mati~ rugi ah si Faris harituu tolak tawaran aku makan dekat situ :3 tp bak kata dia, dia lapar nasi :b K. Back to topic. Aku g makan dengan family aku. Aku belanja dorang dengan duit gaji aku. FIRST SALARY okay? Memula harituu aku dah belanja parents sahaja. Tp smlm aku belanja cousin aku, siblings aku. Aku rase best gila dapat belanja dorang. Serius tak tipu. Aku rasa BANGGA okay. Tak lah asyik rase bapak aku jea yang habiskan duit tuk kami :3

Malam tuu adik aku merengek sebab tak reti makan bende macam tuu. Dia duk tanya, "ada tak tomyam ayam nasi kosong?" "Ada tak nasi goreng ayam" WOIIII, ni kedai STEAMBOT okay? Bukan kedai MAMAK! *perlu ke aku caps lock?* Ade gak dia tanya masa dalam kereta. "Ateh nak belanja makan dekat Little Wook Kitchen ke?" Aku dah mcm, ishhh budok ni -.-


So aku tempah set untuk 4 orang and 2 orang. Sebab total yang pergi makan malam tu 7 orang. So, off course lah yang 4 orang punya lagi sedap dari yang 2 orang punya, ihiksss. Yang set 4 orang punya RM69 and yang set 2 orang punya RM39. Masa dia amik order, bangla tuu tnya nak Sup apa? Tomyam ke Sup Ayam, so sebab first time dtg makan, so aku cakap lah nak both. Satu tomyam satu lagi sup ayam, sebab aku beli 2 set kan? Tp korang tahu,beli tomyam kene cas RM10. Wargghhh. Aku target malam tuu RM150 jea. HAHAHA. Air dia semua hebad. Semua harga RM4.90, RM3.90, RM5.90. Wuhuuu~ bantaiii~

Sekali bila nak bayar~ :O


Hamek, korek ah dompet. HAHAHAHAHA. Naseb cousin aku backup. Tak cukup bhai! Kihhh~ Pastuu sibuk lah dia cerita dekat aku pasal VIP kad. So, sebab aku rase aku akan datang lagi, then aku buat lah :3 Naseb tak yah kene bayar. Byk kud discount dia bagi dari kad VIP tuu.

Mase tunggu makanan sampai, kami posing banyak :3 Beselah kami gila camera. Ihikkks~

*OutFit's*

K. Tuu jelah. So, jemput ah datang Pak John Steambot and Yong Tao Foo. Ahakkss *promote* Byebye. Tetapkan niat. Kuatkan iman. Kurangkan carutan :*
xoxo; Tapai

2 comments :

jaeshinn said...

i seriously look weird in that tudung. erghhh *campak laptop*

Directioner said...

http://cute-girlneedsuperman-honeylemon.blogspot.com/2013/04/april-may-giveaway-by-nabila-medan.html . Ditaggie :)